Ürün Yönetiminde Uzmanlık

Yapı Kredi Portföy Yönetimi, yönetimindeki tüm yatırım ürünlerindeki performans hedefinin yanı sıra, ürün ve hizmet geliştirmedeki yüksek inovasyon kabiliyeti, küresel ve yerel piyasalarda tüm varlık sınıflarındaki uzmanlığı ve çeşitli risk parametrelerine sahip alternatif yatırım araçları üretmekteki tecrübesi ile değer yaratmayı amaçlayan yaklaşıma sahiptir. Şirket, Türkiye'de Anapara Garantili Fon Fon Sepeti ve Fon Bazlı Birikim Planını ilk defa uygulayan yatırım şirketidir.

Ürün Yönetiminde Uzmanlık

Yeni Ürün Geliştirme Süreci

Şirketin yeni portföy yönetimi ürünlerinin tasarımı ve hayata geçirilmesindeki başarısı, satış gücü ve destek birimleri ile yakın koordinasyon halindeki güçlü takım çalışmasının yansımasıdır.

Yenilik & Liderlik

  • İlk Anapara Garantili Fonlar
  • İlk Fon Sepeti Fonu
  • İlk Fon Bazlı Birikim Planı (Kartopu)

Müşteri Bazlı Yaklaşım

Müşteri/satış kanalı bazlı yaklaşımla yeni ürünlere yoğunlaşma

  • Özel Bankacılık Fonları - yüksek bireysel yatırımcılara özel
  • Serbest Fon - yüksek bireysel ve kurumsal yatırımcılara özel
  • Kartopu - Bireysel müşteriler için Fon Bazlı Birikim Planı
  • Fon Sepeti - Aktif olarak fonlara yatırım yapan, performans odaklı yaklaşım
  • Yapı Kredi Bankası'nın Kişisel Bankacılık müşterilerine özel Portföy Danışmanlığı